Wednesday 20 July 2011

sedih-sedih.sedih lage sedih !!!!

macam2 masalah ! i hate hate hate ! aduhh rindu kat dea,en dea! rindu siot .cm nak nanges! tpy dah nges.tadi bergado ngn bf sebb dea jelos sebb ramai laky2 contc aku .err` biasa lha tuh kankan ? aku ngn dorang sume juz kawan ,takde mksod laen doh .aku tak rplay tex dorang pun dea maki2 aku.err` tak tahan doh ngn perangai dea.aku nges tadi po sebb dea! dea tak faham aku ==' then bilaa aku mintak break dea tak nk ,pelek kan ? aku nk syg`s dea tap dea buad aku cmnh .tah pape kan .then dea suro bge dea peluang.oaky .fine aku bge ,tapi kalu dea buad lage,aku tak bleh nak buad ape juz bole cakap break ! saya syg`s awk tpy awak buad saya cmnhh =( .err the to apit ,thengs sebb stay bole terima saya sebgai kawan awak .saya nak awak hppy kawan ngn saya ,jgn ade perasaan y burok kat kita .tO MANJE im stay syg`s awak kalu kita putus .im sorry sebb parents saya tak nak awak ngn saya.sya tahuu awak nak tunang ngn saya .tapi tak boleh kan ? saya tahu awak syg`s saya kan ? saya pon syg`s awak ! korangg tahu?aku syg kat 3 orgg mamat nih ! syg`s sgd ==' tapi aku tak tahu nk buad choice! gilaa~ memg gilaa .help me =(

No comments:

Post a Comment